Kivizsgálják a gyászjelentésnek álcázott reklám ügyét

2013. február 21. 18:40
Vizsgálatot indít a gyászjelentésként megjelent, de valójában egy autós kiegészítőt kínáló direkt marketing levél miatt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).

Vizsgálatot indít a gyászjelentésként megjelent, de valójában egy autós kiegészítőt, egy elalvásgátlót kínáló direkt marketing levél miatt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) – értesült a hvg.hu. Amint arról a portál beszámolt, az MRSZ-hez számos panasz érkezett, így az MRSZ Etikai Bizottsága, az Önszabályozó Reklám Testület és a Direkt és Interaktív Marketig Szövetség vizsgálatot kezdeményez és etikai szempontból kivizsgálja az ügyet a Magyar Reklámetikai Kódex-ben rögzített alapelvek szerint.

Összesen 1 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés