Jelenleg csak a hozzászólások egy kis
részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon! A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Gratulálok, nagyon várom a szeptemberi bemutatót!
Egyébként a fesztivál nagydíja mellett A nagy füzet, a közel 1200 mozit tömörítő Europa Cinemas hálózat díját, az Europa Cinemas Label-t is elnyerte Karlovy Varyban. Ez a díj nemcsak szakmai elismerés, hanem előnyt jelent a hálózat mozijaiban a film forgalmazásakor is.
Origó! Istenem, hogy tudnak örülni egy még soha nem volt nagy magyar sikernek, egy A kategóriás fődíjnak.
Persze, az is ciki (nekik!), hogy ez a Vajnáék által támogatott első film, és rögtön mekkora siker.
Persze. A Népszabadság kritikusa is lehúzta a filmet.
Most a nemzetközi zsűri fődíja egy kicsit összezavarhatta őket.
A díjat egyébként Oliver Stone adta át. Aki azért nem akárki a filmes világban.
Nagy MAGYAR siker, de egyesek már fanyalognak.
A Népszabadság, Origó alighanem azért, mert ez a film a Nemzeti Filmalap sikere.
Mások, hogy miért ad pénzt a Filmalap egy ilyen filmre.
Egyébként, milyen film? Mert még nem mutatták be!
Azért lássuk be, nem (csak) a magyar filmekkel van baj, hanem inkább a magyar nézőkkel!
Szász Péternek két filmjét láttam.
A Fiúk térről rémes. (A forgatókönyvet Hollós Ervin jegyzi.)
Viszont a Szépek és bolondok c. szomorú vígjáték egészen kiváló. (A forgatókönyvet is Szász Péter írta.)
Szász Jánostól az Ópium a kedvencem:
hihetetlenül erős, felkavaró dráma. Benne a női főszereplő, Kirsti Stubø egészen döbbenetes alakításával.
Kétségtelen ez sem egy habkönnyű álomgyári produkció.
Az új filmjét pedig nagyon várom. Jóllehet a magyar kritikusok már fenték a foguk az első Vajna produkcióra.
A nézők (ill. NEM nézők) meg...lásd fent!
Mint Kertész Imre Nobel-díjakor: hogy ők nem olvastak Kertészt, és nem is fognak, de azért tudják a tutit.
Van magyar sorstörténet. Leginkább Sára Sándortól. Dokumentumfilm, játékfilm is.
Csak amíg pl. Lengyelországban társadalmi esemény egy ilyen típusú film, addig nálunk elhallgatás és közöny.
Minden normális ország előnyben részesíti a hazait. Kivéve a magyar. Nálunk sikk lett a hazait lenézni, mellőzni.
Nálunk a kereskedelmi tévék példátlanul nagy "sikerrel" butítanak.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A magukat gerinces hetero macsónak gondoló képviselők miért döntenek úgy, hogy nem döntenek, és miért nem képesek döntéseikért felelősséget vállalni? Interjú.
A hazai könnyűzenei élet kedvelt koncerthelyét, tízezrek egyre inkább kultikus találkahelyét nagy baromság lenne eltiporni! Tibi és a helyi Fidesz keressen más „nünükét” magának!
Tehát a megújult MSZP visszaadja a 13. havi nyugdíjat, amit egyébként elvett és – a fiatal demokraták segítségével– bezáratja Budapest legnépszerűbb szórakozóhelyét.
Tamás azt mondta, valljam be, hogy azokat, amiket beleírok a dalszövegekbe, még a kocsmában sem merném elmondani. Őt állítom ki, hogy vigye el a balhét, mert én gyáva ember vagyok. Interjú.
Egy középszerű filmnek Oscar-díjat adni kifejezetten káros. Főleg, ha az alkotó kezdő. Azt kellene mondani egy ilyen filmre, hogy rendben van, kedves Deák Kristóf, szép munka, lehet belőled igazi filmes, csak gyúrjál még, hajrá!
egyáltalán nem gondolom róla, hogy ő lenne a főgonosz. Ő is csak egy ember, aki a saját módján próbál sikeres lenni, sőt a saját módszerével próbálja sikeressé tenni a kórusban szereplő gyerekeket. Interjú.
És talán naiv vonás, de reményt jelent Hollywood döntése is, amely megannyi jogos feddés után, úgy tűnik, maga is megérezte az új tavasz friss szellőjének tiszta levegőjét.
A Rapülők már a kilencvenes években is iszonyatosan kínos volt, csak akkor még nekem, sőt az ország jelentős részének sem tűnt fel, hogy ez nem a rap, hanem a rap családbarát, Disney-kompatibilis verziójának közép-európai paródiája.
Összesen 25 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Gratulálok, nagyon várom a szeptemberi bemutatót!
Egyébként a fesztivál nagydíja mellett A nagy füzet, a közel 1200 mozit tömörítő Europa Cinemas hálózat díját, az Europa Cinemas Label-t is elnyerte Karlovy Varyban. Ez a díj nemcsak szakmai elismerés, hanem előnyt jelent a hálózat mozijaiban a film forgalmazásakor is.
Gondolom, nem sokat tudsz a filmről. Sem a Nagy füzet c. regény írójáról.
Origó! Istenem, hogy tudnak örülni egy még soha nem volt nagy magyar sikernek, egy A kategóriás fődíjnak.
Persze, az is ciki (nekik!), hogy ez a Vajnáék által támogatott első film, és rögtön mekkora siker.
Origo=Index
egyik kutya, másik eb
Persze. A Népszabadság kritikusa is lehúzta a filmet.
Most a nemzetközi zsűri fődíja egy kicsit összezavarhatta őket.
A díjat egyébként Oliver Stone adta át. Aki azért nem akárki a filmes világban.
Nagy MAGYAR siker, de egyesek már fanyalognak.
A Népszabadság, Origó alighanem azért, mert ez a film a Nemzeti Filmalap sikere.
Mások, hogy miért ad pénzt a Filmalap egy ilyen filmre.
Egyébként, milyen film? Mert még nem mutatták be!
Azért lássuk be, nem (csak) a magyar filmekkel van baj, hanem inkább a magyar nézőkkel!
Hozzászólásaid alapján sokkal értelmesebbnek gondollak (gondoltalak?), minthogy az RTL Klub néhány perces összeállítása alapján minősítsd a filmet.
Igen!
Pedig Vajna tudhatnál a legjobban, hogy a forgatással nem fejeződik be a film élete.
A magyar filmek forgalmazása rémes!
Szász Péternek két filmjét láttam.
A Fiúk térről rémes. (A forgatókönyvet Hollós Ervin jegyzi.)
Viszont a Szépek és bolondok c. szomorú vígjáték egészen kiváló. (A forgatókönyvet is Szász Péter írta.)
Szász Jánostól az Ópium a kedvencem:
hihetetlenül erős, felkavaró dráma. Benne a női főszereplő, Kirsti Stubø egészen döbbenetes alakításával.
Kétségtelen ez sem egy habkönnyű álomgyári produkció.
Az új filmjét pedig nagyon várom. Jóllehet a magyar kritikusok már fenték a foguk az első Vajna produkcióra.
A nézők (ill. NEM nézők) meg...lásd fent!
Mint Kertész Imre Nobel-díjakor: hogy ők nem olvastak Kertészt, és nem is fognak, de azért tudják a tutit.
Van magyar sorstörténet. Leginkább Sára Sándortól. Dokumentumfilm, játékfilm is.
Csak amíg pl. Lengyelországban társadalmi esemény egy ilyen típusú film, addig nálunk elhallgatás és közöny.
Minden normális ország előnyben részesíti a hazait. Kivéve a magyar. Nálunk sikk lett a hazait lenézni, mellőzni.
Nálunk a kereskedelmi tévék példátlanul nagy "sikerrel" butítanak.
Bejelentkezés