Nem mindegy, hogy 25 ezer, vagy 2,5 millió

Megint módosítják a reklámadótörvényt

2014. július 2. 17:29
Újra módosul a reklámadótörvény, miután az RTL Klub riportere szembesítette L. Simon Lászlót azzal, hogy a javaslata szerint a Google-n vagy Facebook-on hirdető kisvállalkozásoknak is fizetniük kell, ha 25 000 forintnál drágábban hirdetnek. Az új összeghatár havi 2,5 millió forint lesz.

L. Simon László első módosító javaslata szerint a reklám közzétételét megrendelő hirdetők is a reklámadó alanyai lennének, ha havonta több mint 25 000 forintért hirdetne. Tehát néhány Google, vagy Facebook-hirdetés után is adót kellett volna fizetni.

Ezzel a ténnyel egyébként az RTL Klub riportere szembesítette L. Simont, aki addig váltig állította, hogy ilyen nem szerepel az általa jegyzett javaslatban.

A baki után újra módosulni fog a törvény és az összeghatár 25 ezerről 2,5 millió forintra módosul – 444.hu.

Összesen 49 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Észak-balkáni fejlődő ország...

444-es interjú epic!

A muki nem érti mi a baj azzal, hogy fingja nincs az általa beadott módosító indítványról és hogy miért csak az ismerősei vehettek részt egy közbeszerzésen.

És_tényleg_nem_érti.

A sok hülye meg őszinte hívőként tapsol hozzá, amíg egyenként nem adja a fidesz a szájukba a ... (Utóbbi 4 évben nem egy példát láttam rá ismerettségi körömben)

Igen, én is ezen filóztam.

4 évnyi 2/3-al a sokadik mutyitörvényüket sem tudják elsőre megcsinálni rendesen és bennük bíznak a Zemberek, hogy majd jól vezetik az országot.

Magyarországon törvény szabályozza a jogalkotást. Ezt a törvényt a Fidesz alkotta meg.

Tekintettel arra, hogy sem gazdasági, sem egyéb sürgős kényszer nem indokolja a reklámadóról szóló törvény gyors megalkotását, ezért a normális úton kellene megalkotni a törvényt.

Hatásvizsgálatokkal, átgondolt kodifikációval, hatáselemzéssel, a többi jogszabállyal harmonizált módon.

Ahogyan normális emberek a saját maguk által meghatározott keretek között dolgoznak.

Látható, hogy a mai kormányzat nagyon híján van a képzett szakembereknek, ezért pláne többször is át kellene gondolni a lépéseket.

Ez a törvényalkotási bukdácsolás már a Stan és Pan filmek világát idézi, bár az Alaptörvényes ámokfutás fényében egyáltalán nem meglepő.

A reklámokat magántulajdonú cégek fizetik a saját bevételeik terhére.

Ha ez a reklám bugyuta, az ő bajuk.

Te nem vagy köteles nézni. Sok csatorna van, válogathatsz, de mehetsz moziba, színházba, könyvtárba, és az interneten is sok mindent megtalálsz, ráadásul ingyen.

Azon viszont gondolkoztál-e, hogy a Magyar Nemzeti Bank miért hirdeti a Növekedési Hitelt hetek óta dupla oldalas méretben a Metro újságban?

Ez a pénz közpénz. Miért kell a Metro-ban közpénzből ennyit reklámozni?

Csak egy példa: tegnap Miskolcon belenéztem a Metro újságba.

Az alábbi állami reklámok voltak benne:

- Növekedési hitel: 2 oldal
- MVM fél oldal (legyél az vízilabda EB vezérszurkolója)
- Széchenyi terv: negyed oldal
- Szerencsejáték Zrt. negyed oldal

Vagyis a 16 oldal terjedelmű újságból 3 oldalt (!) állami hirdetések tesznek ki. Ez az újság terjedelmének majdnem 20%-a!

Ez mi? Lopás, közpénzek elsikkasztása?

Tényleg az RTL a legnagyobb probléma?

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés