„Ismert okok”: lecserélték a Hungary nevet a Sziget-plakátokon

2015. szeptember 24. 14:41
Apró trükknek nevezte a Figyelőnek adott interjújában Gerendai Károly, a a Sziget fesztivál alapítója, hogy „egy ideje már Hungary helyett Budapest van a plakátokon, mert az jobban csengő név manapság, az ismert okok miatt”.

A világ tíz legnagyobb presztízsű fesztiválja közé akarja eljuttatni a Szigetet, ahol a sztárok is kifejezetten fel akarnak lépni – mondta a Figyelőnek adott interjúban Gerendai Károly alapító. 

„Apró trükk, hogy egy ideje már Hungary helyett Budapest van a plakátokon, mert az jobban csengő név manapság, az ismert okok miatt” – fogalmazott Gerendai, bár azt nem fejtette ki, mik lehetnek pontosan ezek az okok. A külföldi promóció úgy változik, hogy még inkább a csak a Szigeten megtalálható egyedi hangulatot és élményt hangsúlyozzák majd, nem a fellépőket.

Gerendai becslései szerint a Sziget 120-130 milliós nyereséget hozott, de a többi fesztivállal, így a Balaton Sounddal és a VOLT-tal együtt az év egészére 200 millió forint feletti adózott nyereséggel számolnak.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés