Kovács Ákos: A nőknek nem az a dolguk, hogy ugyanannyi pénzt keressenek, mint a férfiak

2015. december 14. 11:29
„A nőknek nem az a dolguk, hogy ugyanannyi pénzt keressenek, mint a férfiak. Én így érzem” – mondta többek között az Echo TV-nek adott interjújában Kovács Ákos énekes.

Hosszú interjút adott Kovács Ákos énekes az Echo TV-nek, melyben többek között szüleiről és fiatalkoráról is mesélt. Ezzel kapcsolatban (a videón a kilencedik percről) az énekes arról beszélt, hogy ugyan tilos kimondani, de ő nem hisz a női egyenjogúságban – elmondása szerint ez a normalitás. Sarkítva fogalmazva elmondta: az emancipáció egyetlen eredményének azt látja, hogy „van női súlyemelés”.

A nőknek nem az a dolguk, hogy ugyanannyi pénzt keressenek, mint a férfiak. Én így érzem. () [A dolguk] a női princípiumot betelejesíteni, nem? Valakihez tartozni. Valakinek gyereket szülni” – mondta Kovács Ákos, aki szerint a két dolog kizárja egymást. Hozzátette: a nők és a férfiak egyformán fontosak, de ebből nem következik, hogy a nőknek és a férfiaknak versenyezni kéne a munkaerőpiacon.

Összesen 284 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Ákos, szar a zenéd, mindig is az volt!

Szerintem egy két lábon járó közhelyszótárnak nem az a dolga, hogy megmondja, kinek mi a dolga.

Bazseváljon a jónépnek, csak ne higgye magát többnek, ami: szórakoztatóipari szakmunkás.

Ma másodszor jut eszembe József Attila:
"Mi férfiak férfiak maradjunk,
és nők a nők, okosak, kedvesek,
s mind ember, mert az egyre kevesebb."
A karrierépítés tekintetében nem értek egyet Ákossal, de lehet, hogy csak rosszul fogalmazott(ami költő és dalszövegíró lévén elég nagy baj).

Válaszok:
legyetek | 2015. december 14. 11:54

Alkotnak is:

"..Ákos 12 millióért írt rádiószignált.."

http://index.hu/kultur/2013/10/31/akos_12_millioert_irt_radioszignalt/

ebben az egészben az az agyrém, hogy miközben magam is nagycsaládosként egyértelműen úgy gondolom, ez a legszebb, legteljesebb élet, nem a szingli lét, aközben azt látom, hogy nagybajuszú tahók és hozzájuk dörgölőző popzenészek úgy akarnak kedvet csinálni a gyerekvállaláshoz, hogy gyakorlatilag kutyának tekintik a nőket.

Vajon kinek jön meg a kedve a gyerekvállalásra, ha Kövér szólítja fel rá? Vagy egy depesmód-imitátorból lett magyar Coelho?

Válaszok:
gwrf | 2015. december 14. 11:58
veletlen | 2015. december 14. 15:29

Zsoldos a férfi, a nő szajha... hogy stílusos legyek.

Válaszok:
legyetek | 2015. december 14. 18:17

oké, a mínuszokból ítélve elismerem: létezik olyan, aki Kövér hatására esett teherbe.

A nőké a világ összes vagyonának a fele és a világ
összes puncija. Ez a hátrány csak fizikai
agresszióval egyenlíthető ki.

Biztos, hogy egy popénekesnek az a dolga, hogy szexista ostobaságokkal bombázza a közvéleményt?

Teljesen igazat adnek, egy kitetellel: ha a gyereket vallalo, otthon marado no a tarsadalom ugyanolyan megbecsult tagja lenne, ugyanolyan egzisztencialis onallosaggal, mint egy karrierista uzletasszony.

A noknek tobbnyire nem az a bajuk, hogy dolgozhatnekjuk van, meg ferfiak akarnak lenni es azert epitenek karriert meg hajtanak, hanem az, hogy ha nem igy tesznek es a hagyomanyos utat valasztjak, akkor ferjuktol fuggo eltartottak lesznek.
Egeszseges felnott ember pedig nem lehet boldog ugy, ha masokra szorul. Nemetol fuggetlenul.

Válaszok:
rosettastone | 2015. december 14. 12:41
veletlen | 2015. december 14. 15:57

Zenéljünk!!!! :

Die Krupps - Industrie-Mädchen

https://www.youtube.com/watch?v=y9YmFZelOuw

Pontosan.A társadalmi megbecsültségröl van szó. Sajnos az embereket, így a nöket is iskolai végzettségük, diplomáik és munkahelyük alapján, nem pedig gyermekeik száma szerint minösítjük. 30 éves osztálytalálkozómon jól megfigyelhetö volt, hogy ha valaki családjáról és 3-4 gyerekéröl beszélt, nem csillogtak úgy a szemek, mint mikor a volt osztálytársnö osztogatta körbe a vezérigazgatói névjegykártyáját. Sajnos ez így van, de pusztán verbálisan ezt még Ákos sem tudja ellenkezö irányba fordítani, pedig valószínü ezt szeretné.

"Nem kell ahhoz asztrofizikusnak lenni, hogy lássuk, az emancipáció (bármit is jelentsen az) ára a család"

Egyszer ki kéne dugnod az orrod a képernyő mögül, és konfrontálódni a valósággal.

Szívesen mutatok neked magasan képzett, dolgozó nagycsaládos anyukákat. Nekik is előadhatod ezt a sok okosságot.

Az hogy egy nő többet akar, mint szülőgép lenni, még nem feltétlenül jelent egyet a tévésorozatok szingli 40-es libáival.
Lehet tanulni, dolgozni ÉS családot alapítani. Persze ehhez kell egy támogató férj is, aki nem szülőgépként tekint a feleségére, akivel közösen oldják meg a gondokat.

Az ilyen családmodell lenne az ideális.

"A nők hány százaléka ilyen? És hány ilyet képes eltartani (hány ilyen státuszt tud kitermelni) a társadalom? És mi lesz a többi nővel?"

Hogy hány százaléka ilyen, azt nem tudom. Azt írtam, ez lehetne a cél, ezt kéne népszerűsíteni..
Mi az, hogy eltartani? Téged azzal, hogy (feltéve) dolgozol, az állam tart el?
Vagy a férfiak munkalehetőségét félted? Hogy elveszik a csúnya nénik?

És hogyhogy mi lesz a többi nővel? Most mi van velük?

"És a férjnek "ehhez" nem kell támogató feleség is?"

Dehogynem. Képzeld, megoldható. Működik. Két emberen múlik persze.

és a válás elleni orvosság, hogy Kövér felszólítja a nőket, hogy szüljenek neki unokát?

Az első bekezdésre: ez örömteli, kár, hogy a megnyilvánulásokból más jön le. Azt mondani, hogy a nők legfőbb feladata, hogy Kövérnek unokát szüljenek, nem erről szól. Ez egy elavult, ostoba, velejéig tahó megnyilvánulás.

A másodikra: semmi sem lehet elvárás. A politika feladata az egyenlő esély megteremtése a nők és férfiak számára (ez szerintem apróbb hibákat leszámítva meg is van).
Aztán persze mindenki reklámozhatja, népszerűsítheti a saját értékrendjét.

Miért is szűnt meg a "tolerancia nevében a tolerancia"? Írta valaki, hogy hallgattassák el? Vonta kétségbe valaki, hogy joga van elmondani a véleményét?

Természetesen nem. Inkább téged zavar, hogy nem mindenki ért egyet vele, és az egyet nem értést a tolerancia hiányának igyekszel beállítani.

Sikertelenül.

"Akkor én most lib-balra tolódok, vagy mi? :)"

Nem, ez nem politikai irányultság kérdése. Csak simán az ép észé.

"Ez volt a benyomásom."

"Erre majd azt írja, dehogynem, tudat alatt biztosan."

Ja, hogy téged

1. a tények kevésbé érdekelnek, mint az érzéseid

2. a másik véleménye kevésbé érdekel, mint az, amit te a végtelen fantáziáddal előre kitalálsz neki.

Ezt jó volt tisztázni. Így máskor nem esem abba a hibába, hogy komolyan vegyelek.

A régi magyar nyelvben az "állat" minden élőlényt, sőt, néha minden létező dolgot jelölt.Azt jelenti, hogy asszonyi lény.
Nem volt pejoratív tartalma.

te nyilvánvalóan nem értetted, amit írtam

Kérdezték, válaszolt. Ha meghallgattad a válaszát, te voltál barom. Ha nem hallgattad meg, és úgy bőgtél ide, akkor is te voltál barom.

Ha egy nő valakinek gyereket szül azzal teljesíti be a női princípiumát.
Ákos szerint.
Nem lett volna rossz, ha riporter rákérdez, hogy ezt egész pontosan hogyan is érti.

Végighallgattad az interjút, vagy a kiragadott szöveg alapján véleményezed?

Ostoba, aki a közvélekedés és a helyes között nem tud különbséget tenni.

Hazugság. Vagyis nem biztos, hiszen pusztán attól függ, kit tekintesz európainak... Mert ha azokat nem, akik európaiként nem tudják tisztességesen felnevelni a gyereküket, akkor totálisan igazad van. :D

A társadalomra vonatkozó részt kivéve én is valahogy így gondolom.

Ez nem olyan, hogy te eldöntöd, és akkor úgy van.

De végül is az gondolsz, amit akarsz.

Marha!

Ákos megbolondult. Vagy mindig ilyen volt?

Valami olyasmi lehet, amiért az ember hajlandó felelősséget vállalni.

... és a dislikeolok közül hányan tudják,
hogy József Attila idézettel válaszoltam a
József Attila idézetre?

"A nőknek nem az a dolga, hogy ugyanannyi pénzt keressenek...." Én meg úgy látom,a jól kereső nők igen kapósak. Nem mindegy,hány forint jön havonta jön a házhoz.

Nőként teljesen egyetértek vele!

Nem tudjuk betölteni az anyai hivatásunkat, mert helyette a tőkét kell szolgálnunk, felesleges és semmirekellő kitalált, értéket nem előállító munkahelyeken, csak azért, hogy zsarolhatóak lehessünk, mi nők is és a férfiak is.

Néha azért szoktál gondolkodni is?

A nők többsége nagyon is jól el lenne a családjával, ha nem kellene rabszolgaként egy multi céget kiszolgálnia.

Éppenhogy a választás szabadsága hiányzik, rá vagyunk kényszerítve, hogy "vadásszunk" ha tetszik, ha nem.

Éppen a választás szabadsága nincs meg, csupán azért, hogy a férfiaink ne legyenek erős, a családjukat és hazájukat megvédeni és eltartani képes entitások!

Ki érti ezt? Pont a liberálisok ugrottak neki Ákosnak, akik máskor meg azt védelmezik, hogy a vélemény szabad. Ákosnak lehet ez a véleménye.

"Vagyis azt tettem szóvá, hogy az a megdöbbentő, akik védeni próbálják a női nemet, beszélnek asszonyállatokról szülőgépekről, és a konyhaasztal és a fakanál mellé bezárt nőkről."

Valóban megdöbbentő az a megvetés a főállású anyákkal szemben amely egyes feministákból kibukik.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés