Deák Kristóf kisjátékfilmje Oscart nyert. A film a rendszerváltás utáni iskolai közegben boncolja a hatalmi viszonyokat. Nézze meg, mire jut a kórusvezető gátlástalan Erika néni a gyerekekkel!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis
részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon! A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Azért egy kis gratuláció jár a közellenségnek: Andy Vajnának is. Először Oscarig vitt egy zsidós filmet, a Saaul fiát, ami azért messze nem a magyarok szívatásáról szólt, hanem kifejezetten Auschwitzról, és ezzel megnyitotta az ajtót a többi magyar film előtt. Ezt nevezik kultúrpolitikának.
Tetszett a film, de van benne egy kis logikai bukfenc: ha korábban is ez volt a gyakorlat (több gyerek tátogott már az előbbiekben is), miért csak most vette észre a barátnő?
Ma már mindent óvatosan kezelek.
A film esztétikai szempontból tökéletes. Szeretném, ha az alkotók nem arról beszélnének, hogy ma ők és "mindenki" elhallgatásra vannak ítélve. Bényi Ildikó után minden a "majd meglátjuk" kategória.
Ugyanis: Valahol a társadalom egésze hozzájárult a sikerhez.
Túl sokszor köptek bennünket szembe, hogy az ember vegye magának a jogot ahhoz, hogy kivárjon.
A film tartalma gondolatokat ébreszt, gondolom, nem mindenkiben ugyanazt, ezért jó volna hallani az alkotók szavát is.
A díjhoz gratulálok, bár mindenfajta díj ellenes vagyok.
A jó "bornak' nem kell milliárdos felhajtás, miközben egyesek több éven át sem tudnak hasznos munkával eljutni a "szőnyeg szélére" sem.
Nekem nem kerek a történet. (Egyéni vélemény). A gyerek családban él, hiányzott a "szülői értekezlet", mert többen is "tátikáztak".
Szintén egyéni vélemény: A mai kor éppen Magyarországon nem arról szól, hogy egy közösségben ne lehessen megbeszélni a gyerekeket érintő anomáliákat.
Sajnálatosnak tartom, hogy a gyerek még mindig szereplő lehet a politikai játszmákban.
A "praxisomban" megjelent egy kislány, aki olyan sovány volt, hogy szinte "át lehetett rajta látni". Az ok:
Az osztályában három kislány alakított egy klikket és "vékonysággal" terrorizálta a többi kislányt. "Letiltották" a lányokat arról, hogy szóba álljanak az új jövevénnyel, aki "kövér" volt. Hárman terrorizálták az egész osztályt.
A valódi gond a tanárok eszköztelensége. A filmbéli tanárnő sem járt el helyesen, de ennél nagyobb baj, hogy egyes gyerekek véleményét a tanárnő külseje határozta meg.
A magukat gerinces hetero macsónak gondoló képviselők miért döntenek úgy, hogy nem döntenek, és miért nem képesek döntéseikért felelősséget vállalni? Interjú.
A hazai könnyűzenei élet kedvelt koncerthelyét, tízezrek egyre inkább kultikus találkahelyét nagy baromság lenne eltiporni! Tibi és a helyi Fidesz keressen más „nünükét” magának!
Tehát a megújult MSZP visszaadja a 13. havi nyugdíjat, amit egyébként elvett és – a fiatal demokraták segítségével– bezáratja Budapest legnépszerűbb szórakozóhelyét.
Tamás azt mondta, valljam be, hogy azokat, amiket beleírok a dalszövegekbe, még a kocsmában sem merném elmondani. Őt állítom ki, hogy vigye el a balhét, mert én gyáva ember vagyok. Interjú.
Egy középszerű filmnek Oscar-díjat adni kifejezetten káros. Főleg, ha az alkotó kezdő. Azt kellene mondani egy ilyen filmre, hogy rendben van, kedves Deák Kristóf, szép munka, lehet belőled igazi filmes, csak gyúrjál még, hajrá!
egyáltalán nem gondolom róla, hogy ő lenne a főgonosz. Ő is csak egy ember, aki a saját módján próbál sikeres lenni, sőt a saját módszerével próbálja sikeressé tenni a kórusban szereplő gyerekeket. Interjú.
És talán naiv vonás, de reményt jelent Hollywood döntése is, amely megannyi jogos feddés után, úgy tűnik, maga is megérezte az új tavasz friss szellőjének tiszta levegőjét.
A Rapülők már a kilencvenes években is iszonyatosan kínos volt, csak akkor még nekem, sőt az ország jelentős részének sem tűnt fel, hogy ez nem a rap, hanem a rap családbarát, Disney-kompatibilis verziójának közép-európai paródiája.
Összesen 105 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Nagy gratuláció!
Azért egy kis gratuláció jár a közellenségnek: Andy Vajnának is. Először Oscarig vitt egy zsidós filmet, a Saaul fiát, ami azért messze nem a magyarok szívatásáról szólt, hanem kifejezetten Auschwitzról, és ezzel megnyitotta az ajtót a többi magyar film előtt. Ezt nevezik kultúrpolitikának.
is.
de nagyon jó!
Tetszett a film, de van benne egy kis logikai bukfenc: ha korábban is ez volt a gyakorlat (több gyerek tátogott már az előbbiekben is), miért csak most vette észre a barátnő?
Ma már mindent óvatosan kezelek.
A film esztétikai szempontból tökéletes. Szeretném, ha az alkotók nem arról beszélnének, hogy ma ők és "mindenki" elhallgatásra vannak ítélve. Bényi Ildikó után minden a "majd meglátjuk" kategória.
Ugyanis: Valahol a társadalom egésze hozzájárult a sikerhez.
Túl sokszor köptek bennünket szembe, hogy az ember vegye magának a jogot ahhoz, hogy kivárjon.
A film tartalma gondolatokat ébreszt, gondolom, nem mindenkiben ugyanazt, ezért jó volna hallani az alkotók szavát is.
A díjhoz gratulálok, bár mindenfajta díj ellenes vagyok.
A jó "bornak' nem kell milliárdos felhajtás, miközben egyesek több éven át sem tudnak hasznos munkával eljutni a "szőnyeg szélére" sem.
És a többiek?
Mindenki mellett áll valaki.
Nekem nem kerek a történet. (Egyéni vélemény). A gyerek családban él, hiányzott a "szülői értekezlet", mert többen is "tátikáztak".
Szintén egyéni vélemény: A mai kor éppen Magyarországon nem arról szól, hogy egy közösségben ne lehessen megbeszélni a gyerekeket érintő anomáliákat.
Sajnálatosnak tartom, hogy a gyerek még mindig szereplő lehet a politikai játszmákban.
A "praxisomban" megjelent egy kislány, aki olyan sovány volt, hogy szinte "át lehetett rajta látni". Az ok:
Az osztályában három kislány alakított egy klikket és "vékonysággal" terrorizálta a többi kislányt. "Letiltották" a lányokat arról, hogy szóba álljanak az új jövevénnyel, aki "kövér" volt. Hárman terrorizálták az egész osztályt.
A valódi gond a tanárok eszköztelensége. A filmbéli tanárnő sem járt el helyesen, de ennél nagyobb baj, hogy egyes gyerekek véleményét a tanárnő külseje határozta meg.
Az egy dolog, hogy egy gyerek nem vesz észre valamit.
Minden gyerek, aki érintett volt, néma maradt otthon?
Gratulálok.
Azért azt ne felejtsd el, hogy az eredményességért küzdő ember hazugságot követelt a tátogással.
Bejelentkezés