Útkeresés

2012. március 29. 09:40

Ha semmi más nem történik az elkövetkező időszakban, csak megáll a display növekedése, már az is baj.

2012. március 29. 09:40
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Nézegetem a tavalyi reklámköltési adatokat, és ebből is látszik: a display piac elkezdett szűkülni. A tavalyi évben kevesebbet költöttek a cégek (az IAB jelentése alapján) display hirdetésre, mint korábban. Igaz, a nominális növekedés 1% volt, de mindezt 4% körüli inflációs környezetben, vagyis arányaiban csökkenés történt.

A többi adatot nem is nézve, ízlelgetem ezt. Azon gondolkodom, mit jelent ez a hazai piac nagykutyái számára. Egyébként nemcsak én ízlelgetem ezt a kesernyés ízt: a vezető hazai tartalomszolgáltatóknak is ez a cukorka jutott. Ha semmi más nem történik az elkövetkező időszakban, csak megáll a display növekedése, már az is baj. De félő, hogy a mostani 1% akár mínuszba is átcsaphat, akkor meg...”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!