Teljes átalakulás az Origónál

2012. június 19. 10:34

Az Origo Zrt. beruházásai nyomán bővült az origo.hu és a life.hu tartalomkínálata, saját gyártású műsorok indultak ez egyes csatornákon, frissült a design és új logót is kapott a cég. Az Origo mindeközben a belvárosba költözött.

2012. június 19. 10:34

Kipofozták az Origót; a cég 2011-ben szervezeti és tartalmi átszervezésen ment keresztül. Ennek keretében tartalmi szempontból bővült a cég piacvezető hírportálja: önálló gasztromagazint indított Táfelspicc néven, a Life.hu-n pedig elindult Ez Zsír! című életmódprogram. Televíziós csatornáin és a kapcsolódó online oldalakon ismét saját gyártású műsorokat mutat be az Origo.

A design elsőként a LifeNetwork-ön frissült, a részvénytársaság új logóját később álmodták meg. Az Origo Médiacsoport új logója és vállalati arculata a termékeket és szolgáltatásokat egységbe foglaló, a hirdetési piacon és az olvasók számára is azonosítható megjelenést biztosító látványvilág a megújulási folyamat záróakkordja – mondta Vaszily Miklós az Origo Zrt. vezérigazgatója.

A cég mindeközben költözött is, az Infoparkot belvárosra cserélték, ahol egy környezettudatos technológiák alkalmazásával felújított épületet vettek birtokba. Ehhez kapcsolódik új logójuk is. Ahogy Vaszily mondta, abban „a VII. kerület pörgése tükröződik, amely mozgalmassága mellett egységesen képviseli az Origo sokszínű és folyamatosan bővülő portfólióját”.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!