A Follow the Flow, a Tankcsapda és Majka is fellép az idei MCC feszten
Esztergomba látogat többek közt Chris Rufo, a harvardi plágiumbotrány feltárója és Lauren Chen többmilliós eléréssel rendelkező véleményvezér is.
Drága Tatjána Néném! Keresgetnek az újságírók, kérdezik kollégák, és hát Kegyed is érdeklődik, hogy ha az egyik zenekar emennyit kap, akkor például a mienk mennyit? Egyik alma, másik eb? Nem hinném, ki lehet itt hámozni az igazságot, mert jelentősen közös a nevező. Leírom hát kendőzetlenül – se okunk, se érdekünk nincs hallgatni.
„Drága Tatjána Néném!
Keresgetnek az újságírók, kérdezik kollégák, és hát Kegyed is érdeklődik, hogy ha az egyik zenekar emennyit kap, akkor például a mienk mennyit? Egyik alma, másik eb? Nem hinném, ki lehet itt hámozni az igazságot, mert jelentősen közös a nevező. Leírom hát kendőzetlenül – se okunk, se érdekünk nincs hallgatni.
(…)
Kedves Néném, mivel mindig is szerette a matematikát, itt egy összegző képletféleség. Ha tehát a 2 milliárdos összfinanszírozású Opera-zenekar egy-egy tagjára (elméletileg) jutó kb. 9.09 millió Ft-ot elosztom a 450 nagytermi előadással, a 20 ezres mérőszámot kapom. Ha ezt mások is megteszik, kiváló hányadosa keletkezik annak, ki és miként gazdálkodik. (Aztán lehet még ezt bolondítani a fizető nézők számával is – azért azzal, mert csak az mérhető pontosan –: ha az iménti hányadost tovább osztom a nézők számával, ezerben megadva, egy szépen kumulált mutató bújik elő. Az Opera esetében, 582-vel osztva a bő 34-es érték jön ki.)
Ha többszörös mérőszám állna elő valahol másutt, akkor az történik, hogy egy-egy zenész hivatását teljesen más mértékű forrás alapozza meg, tehát jobb sorsra érdemes némelyek Trabantból kénytelenek nézni a modern autókban ülők hasítását, akik persze, így el is jutnak a határátkelőig.”